بازار صادرات پارچه فاستونی نوک مدادی ارزان

بیش از ۶۰ سال است که پارچه فاستونی شناخته شده در پوشاک ایرانیان و مردم بسیاری از نقاط دنیا می‌باشد. با توجه به جنس مرغوب و دوام بالا همیشه به عنوان اولین گزینه خرید پارچه فاستونی بوده است. با توجه به این مشخصات پارچه فاستونی نوک مدادی انتخابی مناسب برای دوخت انواع کت و شلوار می‌باشد.

 

بازار صادرات پارچه فاستونی نوک مدادی ارزان

ترکیبات اولیه برای ساخت پارچه فاستونی

ترکیبات اولیه برای ساخت پارچه فاستونی

همان طور که مستحضر هستید، پارچه های زیادی در بازار وجود دارند که محصولات متنوعی را از آن ها مورد تولید قرار می دهند و میزان کیفیت و کاربردهایی که هر کدام با دیگری دارد، متفاوت است.

فاستونی به طور کلی یک نوع پارچه پشمی ساده و یا نخی می باشد که از آن جهت دوختن لباس ها و پوشاکی مانند کت شلوارهای مردانه و زنانه، کت و دامن و انواع مانتو استفاده می نمایند. پارچه های فاستونی را از سه نوع ماده اولیه تولید می نمایند که عبارت هستند از: پشم مخلوطی از پشم و کرک،مخلوطی از پشم و پلی استر.

عرضی که پارچه فاستونی در حالت عادی در ایران دارد نیز ۱۵۰ سانتی متر تعیین شده است و می توانید آن را در وزن های مختلف، همچنین طرح های متنوع آن مشاهده نمایید و مورد خرید قرار بدهید. فاستونی های پشمی از الیاف طبیعی تولید شده اند و دقیقا به سبب همین طبیعی بودن است که میزان چروک پذیری آن ها بیشتر است.

فاستونی هایی که به صورت عالی هستند و با کیفیت فوق العاده مورد معرفی قرار می گیرند از درصدهای مختلف پشم و پلی استر شکل گرفته اند و هرگز به صورت خالص از پشم و یا پلی استر تشکیل نشده اند. میزان درصدی که این الیاف دارا می باشند نیز مشخصات ظاهری این پارچه های فاستونی را تعیین می کند و در قیمت آن ها نیز تأثیر زیادی دارد.

پارچه نوک مدادی فاستونی چه کارایی دارد؟

پارچه نوک مدادی فاستونی چه کارایی دارد؟

پارچه فاستونی محبوبیت زیادی را در میان سایر پارچه ها دارا می باشد و در این بین قدرت زیادی دارد به طوری که می توان اذعان داشت، حجم بسیار عظیمی از سرمایه گذاری های پارچه را به خودش اختصاص داده است. در عین حال که از پارچه هایی نیست که عمومیت داشته باشند اما باز هم حجم سفارش آن در کشور بالا می باشد و از این نظر در مرحله خوبی است. وجود هر نوع پارچه در صنعت نساجی نیاز است و هرکدام از آن پارچه ها به نوعی مکمل دیگری می باشند و لازم است تا وجود آن ها در میان سایر پارچه ها حس شود و مورد بهره برداری قرار بگیرند.

همان طور که می دانید، پارچه های فاستونی در انواع مختلفی تولید می شوند و از آن ها جهت دوخت انواع کت شلوارهای مردانه استفاده می نمایند. در واقع در تولید کت شلوار به شهرت رسیده است و از این جهت اهمیت دارد زیرا این نوع پوشاک، لباس مشترک در میان ملل مختلف می باشد و این را شاهد هستیم که تقریبا در تمامی کشورهای دنیا از این پارچه در جهت دوخت و آماده سازی انواع کت شلوار استفاده می نمایند.

بنابراین در صنعت نساجی از اعتبار بالایی برخوردار هستند و از جمله پارچه هایی هستند که همه پسند می باشند. در حالت کلی هم باید بیان کنیم که پارچه های فاستونی را جهت دوخت لباس های رسمی به کار می برند، بنابراین مورد نیاز هر تولیدی نمی باشد و فقط تولیدی هایی که در زمینه آماده سازی لباس های رسمی فعالیت دارند، از این پارچه استقبال می کنند.

پخش کننده پارچه فاستونی ارزان

پخش کننده پارچه فاستونی ارزان پخش کننده پارچه فاستونی ارزان به عرضه پارچه نوک مدادی صادراتی فاستونی می پردازد که قابل ذکر است ،کشور ما در زمینه تولید این نوع پارچه یعنی فاستونی، پیشرفت زیادی داشته است، به طوری که حتی می توان گفت که پارچه های فاستونی تولید ایران از نظر کیفیت در جهان زبانزد می باشند.

این کارخانجات در شهرهای مختلفی راه اندازی شده اند و در جهت تولید و پخش پارچه فاستونی فعال می باشند و در برندهای مختلف مشغول هستند. کارخانجات متعددی در این زمینه فعالیت دارند که با تولید طرح و رنگ های مختلف، نیاز هر سلیقه ای را پاسخگو می باشند.

  • تبلیغات: 
    1. پارچه فیلتراسیون پلی استر پلی پروپیلن غبارگیر
    2. استفاده از پارچه گورتکس در ساخت چسب زخم
    3. پارچه پنبه ای ارزان قیمت در جدول
    4. انواع پارچه های ترگال کجراه مانتویی
275

  1. سلام با تشکر از مجموعه فوفار خیلی جنس پارچه هاتون عالیه مخصوصا وقتی تو تن میاد محشر میشه

  2. سلام و وقت بخیر
    از پارچه فاستونی نوک مدادی استفاده کردم و بسیار راضی بودم

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات جامع و کاملی که در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر مخصوص بابت پارچه فاستونی و تریکو باکیفیت و کاربردی و زیبا و با دوام که در طرح و رنگ مختلف تولید شده و با حذف واسطه ها با قیمت مناسب و رقابتی به دست مشتریان در صنعت پوشاک می رسانید. لطفا درباره قیمت محصول، نحوه سفارش و ارسال توضیحات بیشتر درج بفرمایید. باتشکر مجدد از مجموعه فوفار

    • سلام
      حامدعزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  4. باسلام ببخشید پارچه فاستونی متری چنده؟با استفاده طولانی شکل طبیعیش روحفظ میکنه؟پارچه ش چروک نمیشه که دائم به اتو احتیاج داشته باشه؟

    • سلام
      خانم رحیمی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • پارچه­‌های نخ و پنبه بسیار پرطرفدار و پرکاربرد هستند. این پارچه­‌ها به پوست آسیب نمی­‌رسانند و حساسیت ایجاد نمی­‌کنند. این پارچه­‌ها باعث جریان هوا و تنفس بدن می­‌شوند، به همین دلیل در هوای گرم، خنک هستند. البته لباس­‌هایی با الیاف پنبه­‌ای ضخیم­‌تر و گرم‌­تر هستند و در سرما بدن را گرم می­‌کنند. به دلیل این که این پارچه­‌ها پس از شستن آب می‌­روند، باید پیش از برش در آب انداخته شوند.

  5. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام
      بابک عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  6. سایتتون واقعا عالیه من یه بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون

  7. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟؟

    • سلام
      ابراهیم عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      • آیا تنوع رنگهای پارچه های شما می تواند تمام نیازهای مشتریان و خریداران شما را برطرف کند

        • سلام خانم محمدی
          لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  8. سلام من از این سایت خرید کردم و بسیار راضی بودم کیفیت محصولات بسیار خوب بود و قیمت هم مناسب بود به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم از این سایت خریداری کنند.

  9. سلام
    این پارچه خیلی ارزان‌تر از نمونهای دیگه خارجی هست و بسیار با دوام و خوب است

  10. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟؟

    • سلام

      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  11. فاستونی به طور کلی یک نوع پارچه پشمی ساده و یا نخی می باشد.

  12. سلام من سفارش دادم برای مغازم به صورت کلی عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت تهیه کنید

  13. با اختلاف بهترین قیمت رو این سایت داشت. ممنونم از شما بابت این سایت و فروش خوبتون

  14. با سلام و درود خدمت شما عزیزان، مطالب سایتتون را مطالعه کردم بسیار مطالب مفیدی بود پارچه فاستونی به دلیل ایستایی خوبی که داره همیشه اولین گزینه برای کت و شلوار زنانه به حساب می‌آید و البته برای مانتوهای اداری هم گزینه خوبی هست.

  15. با سلام دوست عزیز بنده باری رو برای ارسال اماده کردم شما مراحل صادراتی مورد نیاز ارسال بار را برای بنده انجام میدهید یا خیر؟

    • سلام سعید عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  16. سلام .خسته نباشین .پارچه های فاستونی این سایت بسیار با کیفیت وعالی هست .من که گرفتم چند ساله داره برام کار میکنه وراضیم .

  17. سلام وقت بخیر من مدت ها دنبال پارچه فاستونی نوک مدادی بودم که توانستم در سایت شما آن را پیدا کنم واقعا ممنون که بفکر مشتریان هستید و به راحتی نیازشان را برطرف می سازید.

  18. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  19. باسلام وعرض ادب واحترام حقیقتا قابل تقدیروتشکراست زحمات بی وقفه تولیدکنندگان پارچه فاستونی چراکه باعث شدند پارچه فاستونی تولید ایران درسطح جهان زبانزد شود.پارچه های فاستونی نوک مدادی ارزان نیز انتخاب مناسبی جهت تولید کت وشلوارهای اداری ومحیط های رسمی میباشد

  20. سلام وقت بخیر
    پارچه های فاستونی نوک مدای خیلی زیباست
    وپر طرفدار پیشنها میکنم شما هم خریداری کنید

  21. سلام. وقت به خیر.
    من یه بار از پارچه فاستونی نوک مدادی کت دامنی دوختم، کیفیت عالی و ماندگاري خوبی داشت، هر کس می‌دید شیفته پارچه اش می‌شد.

  22. سلام و عرض ادب
    من خیاط هستم و از پارچه های مختلفی استفاده میکنم و یکی از پارچه هایی که خیلی دوست دارم پارچه فاستونی هست که خیلی هم بادوامه

  23. سلام و درود بر شما وقتتون بخیر من از این پارچه ها تا حالا دو بار خرید کردم چون بار اول که خریدم بسیار راضی بودم از کیفیت و جنس محصولتون دست شما درد نکنه که محصول با کیفیت رو در اختیار مردم قرار میدید

  24. سلام خسته نباشید برای فروش این پارجه فاستونی میتونیم سه متر سفارش داشته باشیم؟

    • سلام مهران عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  25. سلام خسته نباشید. خیلی جنس پارچه فاستونی خنک و بهاریه. سفارش دادم خیلی خوش فرم و عالی می باشد.

  26. سلام وقت بخیر. از پارچه ای که سفارش دادم استفاده کردم. ممنون از شما بار ارسال به موقعتون. خدا به کسب و کارتون روزی بده. با تشکر. موفق باشید.

  27. سلام بااینکه هنوز از محصول شما خریداری نکردم و نمیدونم جنس پارچه فاستونی نوک مدادی چجوری هستش اما با خوندن مطالب و دیدن عکس های این پارچه بنظر پارچه خوب و خوش جنس و باکیفیتی میاد

  28. سلام و وقت بخیر
    پارچه فاستونی جدیدا خیلی پر مصرف شده و خیلی از مانتو ها و کت و شلوارهای زنانه رو با این جنس تولید میکنند
    ممنون از سایت کامل و جامع تون

  29. سلام وقت بخیر،ازمحصول سایت پارچه فاستونی دیدن کردم،آیا با دوبارشستشو حالت پارچه تغییرنمیکند؟

  30. با سلام
    من و همسرم خیاطی داریم از فاستونی استفاده می کنیم خیلی خوبه ممنون

  31. سلام خسته نباشید.من از پارچه نوک مدادی فاستونی سایت شما سفارش دادم خیلی راضی هستم.جنس پارچه واقعا حرف نداره

  32. با سلام
    فاستونی ها ایستایی خیلی خوبی دارن . برای لباس های رسمی به شدت مناسب هستن . البته که رنگ نوک مدادی هم برای این نوع لباس ها خیلی عالیه . چه برای خانم ها و چه برای آقایون .
    بهترین روش شستشوی لباس هایی که با پارچه های فاستونی دوخته شدن چیه ؟

    • سلام خانم سلیمانی
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  33. سلام وقتتون بخیر
    از مجموعه فوفار که بهترین انواع پارچه تریکو و فاستونی را تولید می‌کند بی نهایت سپاسگزارم.
    بنده خرید عمده داشتم ازتون.
    خدا قوت

  34. سلام
    خسته نباشید
    ببخشید سفارشات ما معمولا چند روز طول میکشه که بدستمون برسه؟؟و اینکه ارسالهاتون را به چه شکلی انجام میدید،؟؟

    • سلام همراه عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  35. از اونجایی که تاریخ نساجی و پارچه بافی توی کشورمون خیلی قدیمی هست باعث افتخاره که با تولید بیشتر کمک به اقتصاد کشورمون کنیم

  36. سلام شبتون بخیر، یکی از دوستانم پارچه فاستونی نوک مدادی برای تولیدی کت و شلوار زنانه و لباس های رسمی نیاز دارند، حتما شما رو بهشون معرفی خواهم کرد، پارچه های فاستونی نوک مدادیتون فقط یک طرح داره یا طرح های متنوعی داره؟ مثل عکس هایی که در سایتتون وجود داره. تفاوت فاستونی مردانه و زنانه در چیست؟ پیشاپیش، سپاسگذارم از پاسخگویی شما مجموعه فوفار، موفق و موید باشید.

  37. با عرض سلام و درود فراوان من از این پارچه فاستونی مشکی سفارش دادم ،خیلی به موقع بدستم رسید و واقعا کیفیت بینظیری دارد و قیمتش نسبت به بازار مناسب تر بود ،تشکر ویژه از این مجموعه که همیشه بهترین ها رو عرضه میکند

  38. سلام و عرض ادب
    پارچه فاستونی به دلیل جنس مرغوب و دوام بالا انتخاب مناسبی برای دوخت لباس مخصوصا کت و شلوار میتواند باشد‌‌.
    ما برای تولیدی کت و شلوار به پارچه فاستونی نوک مدادی ارزان به متراژ بالا نیازمندیم‌.
    بنده حتما برای خرید این پارچه با کیفیت با کارشناسان شما تماس خواهم گرفت.

  39. خسته نباشید خدمت عزیزان و زحمت کشان در برند فوفار من از قدیم مشتری پروپاقرص شما هستم و همیشه هم رضایت داشتم از پارچه ها و محصولاتی که برای ما ارسال کردید خواستم تشکر کنم و همینطور اینکه آیا شما کت شلوار آماده هم دارید.؟ممنون

    • سلام خانم عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  40. با سلام و وقت بخیر. جنس فاستونی عالیه واسه تیپ رسمی و مجلسی. من از پارچه فاستونی سایت شما خریداری کردم و از کیفیتش راضی ام.

  41. سلام وقت بخیر. محصول بسیار خوبی دارید و دقیقا بیشتر کشور ها دنیا از این پارچه جهت دوخت و انواع کت شلوار استفاده می کنن

  42. سلام میخواستم ببینم واسه منی ک کارگاه تولیدی دارم هم میتونم از شما پارچه فاستونی سفارش بدم یا باید خیلی زیاد بخرم؟؟

    • سلام سید مجتبی عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  43. با سلام خدمت مجموعه عوامل تولیدی پارچه فاستونی فوفار
    پارچه فاستونی یک نوع پارچه پشمی ساده و نخی است ک در دوخت انواع کت و شلوار مردانه و کت دامن زنانه و انواع مانتو کاربرد دارد
    با وجود اینکه پارچه فاستونی در میان دیگر اقلام‌ پارچه عمومیت ندارد اما مورد استفاده بالایی دارد و حجم بالایی از سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است و در کشور های دیگر نیز برای دوخت کت شلوار سفارش بالایی دارد
    حالا من یک سوال داشتم
    آیا می شود خرید پارچه را به صورت متری و آنلاین خرید ؟
    یا حتما باید به صورت طاقه ای باشد ؟
    در چه رنگ های دیگری به جز نوک مدادی موجود است ؟
    لطفا لیستی از قیمت ها را ارائه دهید
    تفاوت خرید متری با طاقه ای آن چقدر است؟
    در صورت امکان خرید حضوری لطفا مراکز خرید را را ذکر کنید
    با تشکر از خدمات مجموعه تولیدی فوفار

    • سلام محمد جواد عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  44. پارچه فاستونی با توجه به خصوصیاتی که دارا می باشد از مناسب ترین انواع پارچه برای لباس های رسمی می باشد. پارچه فاستونی نوک مدادی با توجه به رنگ خنثی ای که دارد می تواند به یک کت و شلوار یا مانتو شلوار شیک و کلاسیک تبدیل شده و در جلسات کاری و تجاری روی طرف مقابل و تصمیمات نهایی تاثیر گذار باشد.

  45. این نوع پارچه به دلیل کیفیت بالا در فرم های اداری و به خصوص کت و شلوار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و یک انتخاب مظمئن است

  46. سلام خدمت دوستان.من پارچه فاستونی سایت رو سفارش دادم خیلی راضیم.حتما سفارش بدید.

  47. از سایت فوفار خرید کردم از کیفیت بینظیر محصولم بی نهایت لذت برم محصول دقیقا مطابق سلیقم بود

  48. سلام چطور میتونیم این پارچه ها رو سفارش بدیم؟ متری چند؟

    • سلام خانم کرمی
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  49. سلام ممنونم از مجموعه و سایت خوبتون خیلی مشاورینتون راهنمایی کردند خیلی راضیم از خریدم

  50. این پارچه ها کیفیتشون بی نظیره واقعا عالیه من از سایت شما خرید داشتم خیلی عالی بود ممنونم از شما

  51. سلام ممنونم از سایت خوبتون از سایت شما سفارشمو ثبت کردم خیلی عالی بود و به بقیه همکارانم معرفی کردم سایت شمارو

  52. من سفارش دادم هم رنگش خیلی قشنگ بود هم جنس پارچه واقعا خوب بود راضی ام لباس خوبی برام شد.

  53. سلام‌روزتون خوش من از محصولاتتون خریداری کردم و‌واقعا بینظیر و عالی بود
    من باهاش لباس دوختم و خیلی خوشگل شد

  54. سلام‌روزتون خوش
    چقدر‌مطالبتون مفید بود راجب این محصول
    واقعا اینقد با کیفیت بود که ترغیب شدم بخرمش

  55. سلام وقتتون خوش
    میخواستم‌سفارش بدم‌فقط‌میشه‌قیمت رو بگین تشکر

    • سلام خانم یاری
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  56. امروزه پارچه‌ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی، دارای انواع بسیاری هستند. شناخت انواع گوناگون پارچه از نظر جنس و طرح­‌های آن، از مهم‌­ترین لازمه‌های طراحی و تولید لباس است. طراحان و تولیدکنندگان پوشاک باید به خوبی پارچه­‌های گوناگون را بشناسند تا بتوانند نسبت به محصولی که خلق می­‌کنند، پارچه­‌ی مناسب را انتخاب کنند.

  57. سلام روزتون بخیر
    من میخواستم‌ثبت سفارش کنم میشه بگیم چطور

    • سلام خانم رستمی
      بله برای ثبت لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  58. سلام روزتون بخیر
    ‌پارچه خیلی عالی هستش
    ممنون میشم‌قیمت‌رو بگین
    فقط یکم‌سریعتر چون عجله دارم ممنون

    • سلام خانم پرکار
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  59. سلام امروزه با وجود طرح ها و کیفیت های بالای پارجه های ایرانی رونق خوبی به بازار داخل و خارج داده است.

  60. سلام و عرض ادب
    لطفا چگونگی خرید این پارچه ها و نوع ارسال رو بفرمایید؟

    • سلام همراه عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  61. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    پارچه های فاستونی تون رو پسندیدم واقعا رنگ نوک مدادی عالی هستش خصوصا برای مجالس چطور میتونم سفارش بدم راهنمایی بفرمایید

    • سلام رضا عزیز
      برای ثبت سفارش لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  62. سلام به نظرم پارچه فاستونی هم از لحاظ جنس و هم از لحاظ نوع پارچه و کیفیت آن از مقبولیت زیادی برخوردار می باشد و سایت شما واقعا توضیحات درست و مفیدی را در اختیارم گذاشت تا به راحتی از این پارچه خریداری کنم با تشکر و سپاس از مجموعه فوفار.

  63. سلام من شیفته پارچه فاستونی شما شدم و همیشه از همین سایت خرید میکنم

  64. سلام
    واقعا این پارچه فاستونی رو به چندین نفر معرفی کردم
    از بس زیبا و با دوامه
    خیلی ممنون

  65. سلام و وقت بخیر
    پارچه فاستونی عالی بود
    ممنون از سایت خوبتون

  66. سلام و وقت بخیر
    خریداری کردم و کیفیتاین پارچه های فاستونی واقعا عالی بود
    ممنونم

  67. سلام و عرض ادب
    در سایت شما متنوع ترین پارچه های فاستونی رو دیدم

  68. سلام من از سایت شما بازدید داشتم و معرفی محصول خوب ایرانی باعث افتخار است . من شخصا از پارچه داخلی برای تهیه کت و شلوار استفاده می کنم و عالی است .

  69. با درود
    لطفا توضیح بفرمایید هزینه پست به درب منزل با ماست یا شماست ؟؟
    از چه مبلغی بیشتر شود رقمش را پرداخت می کنید ؟؟
    آخه یه بار خواستم کتاب بخرم گفتن اگه از ۱۵۰،۰۰۰ تومن بیشتر بشه با خودشونه
    ممنون و مچکر

    • سلام علی عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  70. سلام و وقت بخیر
    میشه قیمت این پارچه های فاستونی رو بگید؟
    ممنونم

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  71. سلام
    سفارش خواستم بدم میخواستم ببینم حداقل میزان سفارش چقدر هست و امکان صادرات این پارچه ها وجود داره یا خیر؟

    • سلام قادر عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  72. سلام و روز بخیر
    شرایط فروشتون به چه صورت هست و برای سفارش این پارچه های نوک مدادی با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟

    • سلام فرشاد عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  73. با عرض سلام و احترام ،چقدر خوبه که این چنین پارچه های فاستونی با اهمیتی رو بشه به صورت بی واسطه و اینترنتی و با قیمت خیلی مناسب تر تهیه کرد ،ممنون از شما موفق باشید

  74. آیا محصولات تون کاتالوگ هم دارن
    چطور می تونیم به کاتالوگ این پارچه ها دست پیدا کنیم؟

    • سلام خانم ایمانی
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  75. سلام
    چقدر مایه افتخار هست که روز به روز شاهد بیشتر تولید این پارچه ها باشیم امیدوارم همیشه در زمینه کسب و کارشان بدرخشند.

  76. با عرض سلام و احترام ،و تشکر بابت توضیحات کامل و پر محتوایی که در مورد پارچه های نوک مدادی ذکر نمودید ،و خرید رو برای خریداران این محصول آسان نمودید

  77. سلام و روز بخیر
    فروشنده بسیار با اخلاق و منصف کیفیت پارچه های فاستونی هم خوب بود و هم قیمت عالی داشت

  78. سلام وقت بخیر من میخام این پارچه های نوک مدادی رو از سایتتون به صورت عمده تهیه کنم لطفا قیمت بفرمایید

    • سلام سجاد عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  79. سلام و خسته نباشید شما تنها یک رنگ تولید میکنید زیرا تو عکس و متنتون از رنگ های دیگ صحبتی نکردین میشه اگر رنگ های دیگم تولید میکنید برام ارسال کنید نمونه کاراتونو ؟

    • سلام سجاد عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  80. این مدل پارچه برای کت شلوار عالیه و خیلی شیک میشه فقط امیدوارم از کیفیت بالایی برخوردار باشه و بعد شست و شو پرز ندهد.

  81. پارچه فاستونی یه پارچه شناخته شده در قمه که همیشه خواهان زیادی داره

  82. فاستونی فقط فاستونی مقدم
    کیفیت پارچه به قدری بالاست که راحت پنج سال برات کار میکنه

  83. اصن ترکیب این پارچه با یه دوخت مردانه و رسمی به هر لباسی با هرجنسی می ارزه

  84. سلام من میخوام حضوری بیام و جنس پارچه رو از نزدیک ببینم نمایندگی در کدوم شهرها دارید؟

    • سلام محمد جواد عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  85. سلام کارتون متری چنده؟
    و اگه از لحاظ کیفیت مورد پسند نبود امکان مرجوع کردن کالا وجود داره؟

    • سلام حجت عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  86. سلام
    امکان همکاری با شما به عنوان نمیایندگیتون وجود داره ؟
    من در شهر قم هستم

    • سلام محمد عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  87. با سلام. لطفا قیمت متری پارچه فاستونی راه راه رو بفرمایید. در متراژ کم میشه از شما خرید کرد؟

    • سلام خانم محمدی
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  88. سلام وقت بخیر. محصول سفارشی من به دستم رسید. ممنونم ازتون همون چیزی که دنبالشم بودم. شما واقعا بی نظیرید. با تشکر فراوان. موفق باشید.

  89. سلام دوست گرامی لطفا سفارش قبلی مرا پیگیری کنید
    هنوز بسته به دست من نرسید متشکرم

  90. من شمارمو ثبت کردم برای ثبت سفارش با من ارتباط گرفته نشده لطفا پیگیری کنید ممنونم بابت پاسخگوییتون.

  91. من از تولیدی کت و شلوار مردانه هستم مزاحم شدم ببینم شما پارچه هاتون برای کت و شلوار مناسب هست یا ن؟کیفیتشون چطوریه؟

    • سلام محمد عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  92. سلام روزتون بخیر
    خواستم ببینم از این پارچه فاستونی ها رنگ دیگه هم موحود دارین یا فقط نوک‌مدادی دارین

    • سلام خانم احمدی
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  93. سلام و عرض ادب . همیشه پارچه های فاستونی جذاب بودن و همیشه ازشون خرید کردم . عالین

  94. شما امکان خرید حضوری دارین ؟ میخوام کیفیت پارچه هاتون رو از نزدیک لمس کنم تا بعد بخرمشون .

    • سلام خانم امیری
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  95. روز بخیر اصلا این باری که فرستادید
    جالب نبود امیدوارم
    در بار بعدی جبران کنید.

  96. اگه به دنبال یه سایت خوب برای خرید اینترنتی هستین این سایت پیشنهاد می کنم من خرید کردم

  97. سلام من از سایتتون خرید عمده داشتم از کیفیت محصولات و تیم پشتیبانی خوبتون کمال تشکر رو دارم

  98. سلام وقت بخیر مرسی از کیف محصولاتتون تشکر می کنم از سایت خوبتون

  99. سلام وقت بخیر منم برای مغازمون میخام خرید عمده داشته باشم قیمت ها رو به صورت عمده بفرمایید

    • سلام ماهان عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  100. سلام و وقت بخیر . فروش این محصول چگونه هست ؟ و چه قیمتی دارد ؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  101. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام تیمور عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  102. سایتتون واقعا عالیه من یه بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون

  103. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟

    • سلام غلام عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  104. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟

    • سلام خانم رسولی
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  105. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم

  106. سلام و عرض ادب. این نمونه کارهایی که تو پیج گذاشتین رو موجود دارین؟ فروش فقط به صورت عمده هستش یا میتونیم تو حجم کم هم سفارش بدیم؟

    • سلام علی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  107. سلام
    ممنون از زحماتی که میکشین. یه سوال دارم از خدمتتون
    آیا خرید عمده هم میشه کرد از شما؟ تخفیف هم دارین تو خرید عمده؟

    • سلام علیرضا عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  108. سلام و خسته نباشید بنده از کجا میتونم که کاتالوگتون رو دریافت کنم ؟

    • سلام عادل عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  109. سلام و خسته نباشید میشه بدونم فروشتون به چه صورت به صورت جزعی یا کلی ؟

    • سلام همراه عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  110. سلام و خسته نباشید وجهی که در مقابل کالا دریافت میکنید باید نقد باشد یا خیر ؟‌

    • سلام باقر عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  111. سلام و خسته نباشید افرادی که با انها طرفیم برای قرار داد چه کسی است با خودتان قرار داد میبندیم یا خیر ؟

    • سلام همراه عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  112. سلام و خسته نباشید حمل و نقل محصول به چه صورت و هزینش چطوره ؟

    • سلام سجاد عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  113. سلام و خسته نباشید هزینه مالیات و ارزش افزوده این محصول چقدره ؟

    • سلام همراه عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  114. سلام و خسته نباشید شما چه مدت که در این زمینه مشغولید و در این زمینه فعالیت میکنید ؟

    • سلام همراه عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  115. سلام و خسته نباشید شما چه تعداد نیروی فعال در کارگاه دارین ؟

    • سلام نازنین
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  116. سلام و خسته نباشید شرایط شما برای صادرات چی هستش اصلا صادرات دارید یا خیر ؟

    • سلام خانم حسینی
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  117. سلام و خسته نباشید من به دفعه قبل خرید کردم و راضی بودم این سری به دنبال خرید عمده هستم شما دارین یا خیر ؟

    • سلام خانم عزتی
      بله به صورت عمده هم ارسال می شود. برای اطلاع بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  118. سلام و خسته نباشید من به دفعه قبل خرید کردم ولی بشدت دیر به دستم رسید و برای اینکه تحویل بگیرم خیلی اذیت شدم

    • سلام خانم عزتی
      متاسفیم برای اطلاع بیشتر با واحد فروشمان تماس بگیرید.

  119. سلام و خسته نباشید در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید زیرا تو واتساپ پیام دادم جواب ندادید

    • سلام خانم عزتی
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  120. سلام و روز بخیر.
    فاستونی به طور کلی یک نوع پارچه پشمی ساده و یا نخی می باشد که از آن جهت دوختن لباس ها و پوشاکی مانند کت شلوارهای مردانه و زنانه، کت و دامن و انواع مانتو استفاده می نمایند.
    محصولتون درجه یک هست پایدار باشید.

  121. سلام و خدا قوت کسی هست در اینجا خرید کرده باشه میخام نظرشو راجب این سایت بدونم

  122. سلام و خدا قوت بنده اگر در خواست صادرات داشته باشم شما برام مراحل صادراتش رو انجام میدین یا خیر ؟

    • سلام جواد عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  123. سلام و خدا قوت حجم باری که میتونید جابجا کنید چقدر میتونم بدونم حداقل و حداکثرشو

    • سلام خانم کد خدا
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  124. سلام و خدا قوت میشه لطفا از طریق فضا های مجازی برام پیش فاکتور ارسال کنید یا خیر

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  125. این پارچه های فاستونی برای دوخت کت و شلوار مناسب اند؟

  126. فقط رنگ نوک مدادی این محصول رو دارین یا رنگ بندی داره پارچه هاتون

    • سلام خانم ایمانی
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  127. سلام وقت بخیر به مجموعه فوفار
    پارچه فاستونی یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین پارچه‌های موجود در بازار است که در صنعت پوشاک مخصوصا تهیه کت‌وشلوار مردانه حرف اول را می‌زند،نکته اصلی درباره بافت پارچه فاستونی این است که از الیاف پشمی راست و موازی بافته می‌شود و فاصله کمی بین آنها وجود دارد

  128. سلام و خسته نباشید چقدر این مدل پارچه ها عالی هستن مخصوصا برای کت و شلوار که خیلی شیک و جذاب میشن .

  129. با عرض سلام از مجموعه شما خرید کردم بسیار راضی بودم چون خیاط هستم تمام مشتریانم از جنس های شما راضی بودند حتما در حجم های بالاتری از شما سفارش خواهم داد.

  130. سلام شرایط ارسال بار رو جایی نزدین اصلا قابل قبول نیست که مشتری ندونه چه جور باید بار رو تحویل بگیره و دریافت کنه لطفا بررسی کنید تشکر

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  131. سلام و وقت بخیر به مجموعه خوب فوفار و تشکر از ارایه انواع پارچه با کیفیت بالا.

  132. با سلام منم خیاطم و خیلی دنبال پارچه هایی بودم ک تنوع داشته باشه و قیمت مناسبی داشته باشه تا ک با این سایت آشنا شدم واقعا عالیه جنساشون ممنون از شما.

  133. با سلام. قیمت این پارچه چنده؟ امکان خرید عمده هست؟

    • سلام خانم سرافراز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  134. منسوجات کاربردهای مختلفی دارند که رایج ترین آنها برای پوشاک و ظروف مانند کیف و سبد است.

  135. پارچه فاستونی یکی از متداول‌ترین پارچه‌هایی است که در دوخت لباس‌ استفاده می‌شود. این محبوبیت باعث شده است که هر فرد حتماً یک دست لباس یا بیشتر از جنس پارچه فاستونی در کمد داشته باشد.

  136. یونیفرم‌ مدرسه، کت و شلوار، کت و دامن مجلسی و مانتو اغلب از نوعی پارچه فاستونی دوخته می‌شوند.

  137. پارچه های فاستونی در صورتی که از نوع باکیفیتشون تهیه بشن تن خور منسوجات تولید شده باهاشون زیبا میشن.

  138. صنعت نساجی و بافت پارچه یکی از قدیمی‌ترین صنایع به شمار می‌آید. به صورت کلی پارچه را می‌توان از الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه کرد.

  139. الیاف طبیعی گیاهی :
    مانند پنبه، بامبو، کتان و کنف و الیاف حیوانی مثل خرگوش، شتر، بز، گوسفند و کرم ابریشم است.

  140. پارچه فاستونی نوعی از پارچه است که از درصدهای مختلف نخ پشم طبیعی و الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون بافته می‌شود.

  141. سلام وعرض ادب
    ممنون بابت مطالب مفید سایت فوفار
    قصد دارم از پارچه فاستونی این سایت خرید کنم واقعا زیبایی خاصی دارن
    امکان داره راهنمایی کنید؟

    • سلام خانم انصاری
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  142. پارچه لایه‌ای نرمش‌پذیر است که از شبکه‌ای از نخ‌ها یا الیاف طبیعی یا مصنوعی تشکیل شده‌است؛ که نوع نخ‌ها یا الیاف و ساختار و نحوه قرارگیری آنها در کنار همدیگر ساختمان پارچه و خصوصیات فیزیکی آن را به‌وجود می‌آورد.

  143. پارچه‌ ها از نظر مواد به کار رفته انواع گوناگون دارند از جمله پنبه‌ای، پشمی، ابریشمی و غیره. به بخشی از بازار که پارچه‌فروشی‌ها در آن قرار دارند بازار بزازها می گویند.

  144. میزان پشم موجود در انواع پارچه فاستونی متفاوت است و وجود پشم باعث اهمیت این پارچه میان تولیدکنندگان شده است.

  145. یکی از پارچه هایی که خانمها علاقمند هستند با آن کت و دامن درست کنند همان پارچه فاستونی است .

  146. من چند روز پیش یه مدل پارچه فاستونی خریداری کردم متاسفانه بعد از شستشو رنگش پریده از خریدم راضی نبودم لطفا بررسی کنید

  147. سلام. وقت همگي بخير. ازين پارچه ها فقط رنگ نوك مدادي رو دارين يا رنگ هاي ديگه ام موجود دارين؟

    • سلام فرداد عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  148. سلام و عرض ارادت.
    برای روز پدر خرید کردم ازتون و پدرم کت و شلواری که دوخت خیلی عالی شده. جنس پارچه اتون عالی است.
    پایدار باشید

  149. سلام. من برای مجموعه تولیدی کت و شلوار به شکل عمده از پارچه های شما میخواستم. لطفا زودتر پاسخگو باشید تا بتونم جواب سوالاتم و بگیرم.

    • سلام همراه عزیز
      برای اطلاع از خرید عمده لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  150. سلام. این پارچه برای فرم های اداری خیلی شیک و عالیه. آور قیمت هاتون مناسب باشه، حتماً از سایت شما برای فرم هامون خرید میکنیم.

    • سلام همراه عزیز
      خیر برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  151. با سلام. در مورد خرید این پارچه راهنمایی میخاستم.

  152. برای خرید پارچه فاستونی از شما برای دوخت کت تک میخواستم اقدام کنم طرح هاتون رو برای من میتونید واتس آپ کنید

  153. سلام و تشکر از سایت و تیم پشتیبانی خوبتون من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت بی نظیر پارچه و پاسخگویی شما بسیار راضیم

  154. سلام من از سایت شما چندبار خرید کردم واقعا هم کیفیت بالایی دارند هم قیمت مناسب پیشنهاد میکنم حتما شما هم سفارش بدین.

  155. دقت و ظرافت و کیفیت محصول تولید داخل پتانسیل برای رشد اقتصادی ایجاد نموده و زمینه ساز رشد در تجارت و صادرات محصول خواهد بود

  156. ببخشید ضمانت برگشت بار در صورت نارضایتی ما مشتری ها رو هم تو دستور کاری شرکتتون دارید یا ن؟

    • سلام خانم خدایی
      بله برای دریافت اطلاعات این چنینی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  157. سلام خانم طاهری
    برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  158. سلام و درود
    از نظر کیفیت و جنس پارچه واقعا بی نظیره
    پیشنهاد میکنم از این سایت خریداری کنید.

  159. سلام وقتتون بخیر
    پارچه فاستونی بهترین هاست در واقع این شماید که با این برند های شیک و عالی جامعه رو شیک پوش می‌کنید.
    شیک پوشان این فرصت رو از دست ندید.

  160. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و گرامی .پارچه های فاستونی بسیار با کیفیت و زیبا هستند.

  161. سلام.
    خیلی خوش رنگ و با کیفیت هستند. واقعا عالی خیلی راضی هستم ممنونم

  162. سلام و عرض ادب خدمت مجموعه شما
    وقتتون بخیر
    مطالب سایت رو خوندم
    ممنون از مطالب مفیدتون
    ببخشید یه سوال داشتم میخواستم بپرسم ارسال جزئی و خورد هم به شهرستان پردیس دارید ؟

    • سلام خانم بهارلو
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  163. آیا اگه چند تا توپ از این پارچه خریداری کنیم اون رو به صورت عمده برامون محاسبه می کنید یا نه؟

    • سلام خانم ایمانی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  164. سلام. وقتتون بخیر. من متراژ بالا برای کت و شلوار و مانتو شلوار اداری به صورت ست میخوام. چطور باهاتون درارتباط باشم؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  165. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پشتیبان محترم:

    پارچه فاستونی نوعی پارچه است که از نخ پشم با کیفیت بالا درست شده است. این پارچه از نخ درست شده است بنابراین در دسته پارچه‌های نخی قرار می‌گیرد و کیفیت و کارایی که دارد باعث می‌شود بسیار محبوب باشد و همچنین فروش نسبتاً بالایی به نسبت به بقیه‌ی پارچه‌ها داشته باشد که می‌توانید برای خرید از این مجموعه استفاده کنید و این پارچه را با قیمت بسیار بالا برای خود خریداری کنید

  166. سلام. وقتتون بخیر. ایستایی این پارچه برای کت و شلوار خیلی شیک و عالیه. من به مقدار خیلی زیادی میخوام. چطور باهاتون ارتباط بگیرم؟؟؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  167. خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  168. سلام
    خسته نباشید میگم به فعالان این مجموعه
    من از محصولاتتون خیلی راضی هستم و حتما خرید میکنم مجددا

  169. با عرض سلام و خداقوت به شما تولید کننده و بازرگان گرامی فاستونی به طور کلی یک نوع پارچه پشمی ساده و یا نخی می باشد که از آن جهت دوختن لباس ها و پوشاکی مانند کت شلوارهای مردانه و زنانه، کت و دامن و انواع مانتو استفاده می نمایند میخواستم بدونم فقط صادرات انجام میدید برای خرید چند طاقه قیمت هر طاقه از پارچه فاستونی نوک مدادی رو ممنون میشم اگر برام ارسال کنید.

    • سلام خانم عشقی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از طرح و نوع این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  170. همون طور که در مقاله هم گفته شد، پارچه فاستونی از خیلی وقت پیش استفاده می شده اون طور که من مطلع هستم از خیلی سال پیش تو انگلیس و بعضی جاهای دیگه از این پارچه برای کت استفاده می کردند و الان هم همچنان خیلی استفاده می شه.

  171. سلام پارچه های فاستونی بهترین نوع پارچه برای دوخت لباس های رسمی و کارمندی هستن که من برای دخترم با پارچه فاستونی دو دست مانتو شلوار شیک دوختم

  172. سلام مطالب فوق العاده بودند هم کاربردی و حتما از این نوع پارچه فاستونی سفارش خواهم گرفت

  173. سلام وقتتون بخیر بنده ازاین سایت وپارچه های فاستونی خریداری کردم وازخریدم خیلی راضی هستم لباس این نوع پارچه ها خوش پوش ترین لباس ها هستند پیشنهادمیکنم شماهم ازاین پارچه ها خریداری کنید

  174. سلام من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم عالیه و باکیفیت ، برای تجارت و صادرات . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید؟

  175. وقت بخیر

    برای مغازه ام از سایت شما به صورت عمده ثبت سفارش کردم،چند روز طول میکشه به دستم برسه

  176. سلام و درود فراوان من مدت ها دنبال پارچه فاستونی نوک مدادی بودم که توانستم در سایت شما آن را پیدا کنم از نظر جنس و کیفیت هم خیلی خوبه ممنون که بفکر مشتریان هستید و به راحتی نیازشان را برطرف می سازید.

  177. سلام بهترین پارچه که تاحالا دیدم همین پارچه های این سایت هست از نظر کیفیت عالی هست

  178. سلام وقتتون بخیر باشه
    من برای دوخت کت و شلوار همسرم از این سایت خریداری کردم و بسیار از کیفیت این پارچه راضی بودم به شما هم توصیه میکنم خرید کنید از خرید خود پشیمان نمیشوید رنگبندی این پارچه فوق العادس

  179. با وجود کیفیت بالایی که داره قیمت ارزان و مناسبی داره تشکر

  180. خیلی جنس پارچه ها خوبه من اولین باره این مدل میخرم و بسیار راضیم .
    قیمت بسیار پایینی هم دارد و این در کنار کیفیت عالی و بینظیرش همه رو شگفت زده میکنه .
    من امروز برای چند نفر دیگه هم سفارش دادم خیلی خوششون اومده.

  181. طرحا تون برام خیلی جالب بود و امیدوارم مثل همیشه طرح های قشنگ تر تولید و روانه بازار ها کنید خیلی خوشحال شدم از آشنایی با سایتتون

  182. سلام وقت خوش
    من عاشق پارچه فاستونی هستم و با این قیمتها و کیفیت پایین بازار اصلا نمیپشندیدم ولی پارچه فاستونی برک تونستید با کیفیت عالی و قیمت مناسب و تنوع رنگها نظرم و جلب کنه
    ممنون از تولیدی برک

  183. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید لطفا هزينه ارسال و نحوی ارسال را بفرمایید ممنون میشم

  184. سلام.فاستونی هایی که به صورت عالی هستند و با کیفیت فوق العاده مورد معرفی قرار می گیرند از درصدهای مختلف پشم و پلی استر شکل گرفته اند و هرگز به صورت خالص از پشم و یا پلی استر تشکیل نشده اند از فروشگاه های معتبر خرید کنید.ممنون از سایت خوبتون

  185. سلام وقتتون بخیر

    جنس این پارچه های فاستونی نوک مدادی خیلی خوبه و دوخت عالی دارن .پیشنهاد میکنم حتما سفارش بدید.

  186. سلام وقت شما بخیر
    پارچه مانتویی رو از سایت شما سفارش دادم و بسیار جنس لطیف و با کیفیتی داشت بسیار سپاسگزارم

  187. سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز
    که با تلاش فراوان این سایت بی نظیر را اداره می کنید.
    بسیار باعث افتخار هست که با سایت شما آشنا شده ام و این امکان دارم که از سایت شما خریداری کنم کیفیت پارچه های مجموعتون عالیه و من که خیلی راضیم و به شما هم خرید از این سایتو پیشنهادش میکنم

  188. سلام و خسته نباشید.پارچه فاستونی محبوبیت زیادی رودر میان سایر پارچه ها داره من خیلی خوشم از این پارچه میاد

  189. سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار عالی بود توضیحاتتون

  190. سلام پارچه فا ستو نی برای تهیه کت و شلوار ،مانتوهای اداری وانواع لباسهای اداری کاربرد دارد

  191. جنس پارچه ی فا ستونی ترکیبی از کرک،پشم و پلی استر است

  192. سلام
    من خیاط هستم و برای دوخت شلوار زنانه از پارچه فا ستونی استفاده می کنم

  193. سلام خسته نباشید
    پارچه فاستونی چجور جنس پارچه ای هستش؟ و اینکه در اثر شست و شوی زیاد آب نمیره و کوتاه تر نمیشه؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

  194. پارچه فاستونی بهترین پارچه برای دوخت کت وشلوار است هرچه می شوری پارچه بهتر و لطیف تر میشه .ممنون از سایت خوبتون.

  195. سلام
    از این پارچه ها میشه برای دوختن کت و شلوار مجلسی استفاده کرد ؟

  196. باسلام پارچه هاتون خیلی قشنگ اند فقط چند درصد پشم دارند.و آیا کشسانی هم دارند..قیمت هر مترش چنده؟ آیا پارچه فاستونی تابستانه همدارید؟؟ممنونم ازتون..

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما